اموزش بازاریابی شبکه اجتماعی

تمام نکاتی که برای افزایش فالور و کاربر نیاز دارید را رایگان دریافت کنید
مشخصات بلاگ

امروزه بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی یکی از پر بازده ترین و ایده ال ترین روش برای افزایش بازدهی است.همچنین جذب فالور و ممبر بالا یکی از دغدغه های مدیران می باشد.
این نیاز منجر به وجود امدن شغل جدید با عنوان فریلنسر ها شده است که فقط بخاطر داشتن مخاطب با تعداد بالا و نکات کلیدی تولید محتوا می توانند درامد های میلیونی داشته باشند

بایگانی
يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵ ق.ظ

ترفندهای کاربردی در نرم افزار اینستگرام


اینستاگرام یکی از پرکاربردترین شبکه های اجتماعی در سطح دنیا و به ویژه ایران است و میلیون ها کاربر فعال روزانه دارد. اگر شما طرفدار اینستاگرام هستید، میخوام چند ترفند کابردی در این نرم افزار را معرفی کنم که تجربه کاربری بهتری را برایتان فراهم می کند.
ممکن است استفاده از این کاربرد ها برای حرفه ای ها عادی باشد ولی در صورت مبتدی بودن شما کاملا کاربردی خواهد بود.
1. خاموش کردن استوری های هر شخص
استوری یک از بهترین راه های برقراری ارتباط با فالورهای شما می باشد ولی گاها این امکان می تواند ازار دهنده باشد.اینستاگرام این اجازه را می دهد تا بدون آنفالو کردن کاربر، نمایش استوری های او را از در بالای صفحه اصلی حذف کنید. برای این کار کافی است دست خود را بر روی تصویر پروفایل او در قسمت استوری ها نگه دارید و پس از آن گزینه «Mute User» را انتخاب کنید.

2. مرتب سازی فیلتر ها
ممکن است شما بعضی از فیلتر ها را بیشتر استفاده کرده و یا  بعضی از انها اصلا برایتان کاربردی نباشد.. اینستاگرام این امکان را فراهم کرده تا کاربران فیلترها را جابه جا کنند و یا آن ها را حذف کنند. برای این کار کافی است بر روی فیلتر مورد نظر لمس کرده و نگه دارید و آن را منتقل کنید.


3. اطلاع سریع از انتشار پست دیگران

شما شاید هزاران کاربر را در اینستاگگرام دنبال کنید، از دوستان تا برند ها و سلبیریتی ها . اما در میان همه آنها برخی اهمیت بیشتری برای ما دارند. اگر نمی خواهید که پست های این افراد را از دست بدهید، می توانید با استفاده از ابزار اینستاگرام، به هنگام پست کردن مطلب توسط آنها آگاه شوید و نوتیفیکیشن دریافت کنید. برای این کار به حساب کاربری شخص مورد نظر در اینستاگرام بروید و بخش منو از سمت بالا راست را انتخاب نمایید. پس از آن از داخل منو گزینه Turn on Post Notifications را انتخاب کنید.


4. از ویژگی ها اختصاصی حالت Business استفاده کنید
فالور ارزان اینستگرام
اینستاگرام قصد تغییر اکانت خود به Business دارند اطلاعات خاصی را به نمایش درمی آورد که برای حساب های شخصی در دسترس نیست. دارندگان حساب های Business می توانند تعداد ویو از هر پست، پست هایی با بهترین ری اکشن، اطلاعات درباره استوری ها و موارد دیگری را مشاهده کنند. برای رفتن به این حالت به صفحه تنظیمات حساب رفته و گزینه Switch to Business Profile را انتخاب نمایید. البته اگر حساب شما شخصی یا Private است نمی توانید از این گزینه استفاده کنید و باید ابتدا ان را به حالت پابلیک تبدیل کنید.


5. همه پست های لایک شده را یکجا ببینید

آیا می خواهید پستی را که یک هفته پیش لایک نموده اید مجددا ببینید ولی خاطرتان نیست که چه کسی آن را به اشتراک گذاشته بود؟ خبر خوب این است که اینستاگرام این امکان را فراهم کرده تا همه تصاویری را که لایک کرده اید در یک جا مشاهده کنید. برای مشاهده این تصاویر به قسمت تنظیمات حساب کاربری خود رفته و گزینه Posts that you’ve Liked را انتخاب نمایید.



6. زوم کردن بر روی تصاویر

اینستاگرام این ویژگی را به تازگی  به اپلیکیشن خود اضافه نمود اما شاید برخی کاربران هنوز از وجود آن بی اطلاع باشند. زوم کردن بر روی تصاویر در اینستاگرام بسیار ساده است و کافی است با دو انگشت بر روی تصویر نگه داشته و انگشتان خود را از هم دور کنید.

منبع: نمناک


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی