اموزش بازاریابی شبکه اجتماعی

تمام نکاتی که برای افزایش فالور و کاربر نیاز دارید را رایگان دریافت کنید
مشخصات بلاگ

امروزه بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی یکی از پر بازده ترین و ایده ال ترین روش برای افزایش بازدهی است.همچنین جذب فالور و ممبر بالا یکی از دغدغه های مدیران می باشد.
این نیاز منجر به وجود امدن شغل جدید با عنوان فریلنسر ها شده است که فقط بخاطر داشتن مخاطب با تعداد بالا و نکات کلیدی تولید محتوا می توانند درامد های میلیونی داشته باشند

بایگانی
دوشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۸، ۱۲:۳۰ ق.ظ

افزایش لایک و فالور با ده ترفند

اگر مطالب زیادی در شبکه های اجتماعی  قرار داده ولی به میزان انتظار دارید لایک دریافت نمیکنید یا اینکه تعداد دنبال کنندگان خود (Followers) کمی دارید این مقاله را تا انتها بخوانید.



1.همگام سازی شبکه های اجتماعی
iهمه اکانت های خود در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستگرام را با انتخاب گزینه integration همگام کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا پستی را که در اینستگرام انتشار می یابد ، به طور همزمان در سایر در سایر شبکه ها نیز قرار دهید. بدین شکل زحمت شما کمتر می شود و به طور مرتب همه شبکه های اجتماعی تان فعال باقی می مانند.

2.از هشتک جست وجوی شبکه اجتماعی استفاده کنید

یکی از فالورهای خود را در مرکز شبکه ای عنکبوتی تصور کنید. جستجو بر مبنای هشتگ به شما اجازه می دهد تا از طریق شناخت دیگر پیج های لایک شده توسط آن فرد، او را بهتر بشناسید. این اطلاعات به شما کمک می کند تا دریایی از افراد با ذهنیت مشابه را پیدا کنید.

3.یک همکار برای کسب و کار خود پیدا کنید

به دنبال کسب و کارهایی باشید که می توانند مکمل کسب و کار شما باشند.برای مثال یک نفر را پیدا کنید که لوازم اصلاح صورت می فروشد و می تواند با صفحه اختصاصی یک آرایشگاه همکاری کند. کسب وکارهایی با تعداد فالوئر مشابه پیدا کنید و با پیشنهاد تبادل تبلیغاتی، مسابقه و اسپانسرینگ به آن ها نزدیک شوید. این کار آسان ترین کار ممکن برای دو برابر کردن تعداد فالوئرهایتان است.درآمدزایی در شبکه های اجتماعی

4.لینک صفحه کاری خود را در صفحه شخصیتان نشر دهید.
شما می توانید مطالبی را از پیج کاری خود به صفحه خصوصی تان به شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستگرام  بفرستید تا دوستانتان از آن پیج با خبر شوند. ضمنا از تمامی کارکنان بخواهید که در بخش مشخصات شغلی صفحه اجتماعی، لینک پروفایل شما را قرار دهند.


5.همیشه به طور منظم  ایمیل های مشتریان خود را با شبکه های اجتماعی همگام کنید
با توجه به ضروری بودن ارائه ایمیل به شبکه های اجتماعی می توانید با همگام سازی لیست ایمیل های مشترکین شرکت با صفحه مجازی تان، آن ها ر در شبکه بیابید. همچنین برخی از افراد شماره تلفنشان را نیز در پروفایل خود قرار می دهند؛ بنابراین با همگام سازی لیست ایمیل ها و شماره تلفن های مشترکین می توانید فالوئرهای زیادی به دست آورید.
خرید فالور ایرانی

6. برای کاربرانتان پاسخگو باشید
ارسال محتوای جالب فقط بخشی از ماجراست. شما باید به شکلی منظم به سؤالات، نظرات و شکایات پاسخ دهید.

درآمدزایی در شبکه های اجتماعی
7.دیگر فالور های ایرانی را پیدا کرده و فالو کنید
تنها منتظر فالو کردن توسط دیگران نباشید.؛ به صفحات مشابه بروید و افرادی که پست های نظیر پست های شما را لایک کرده اند، پیدا کنید و دنبال کنید.


8.حظور مداوم را همیشه حفظ کنید
متناوبا مطالبی را پست کنید اما اجازه ندهید با این کار کیفیت مظالب افت کند. مطالب هیجان انگیز و مفیدی را ارسال کنید که مخاطبینتان دوست دارند.


9.هدفمندی را حفظ کنید
اهداف خود را طبقه بندی کنید تا بدانید که در طی یک مدت زمانی مشخص می خواهید به چه تعداد فالوئر برسید. بدین گونه تمرکز خود را از دست نمی دهید و شانس رسیدن به هدف مورد نظر را خواهید داشت.


10.بهترین عکس های خود را برای اپلود در اینستگرام انتخاب کنید.
اگر تا امروز مردم بیش از ده میلیارد تصویر در صفحات اینستاگرام شان گذاشته اند. به همین دلیل ارسال حجم زیادی از عکس های بی کیفیت راه به جایی نمی برد. 4 تا 6 عکس برتر خود را انتخاب و طی روز ارسال کنید.
خرید فالور ایرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی