نکات کلیدی افزایش فالور در شبکه های اجتماعی(قسمت دوم)
در مقاله قبلی نه نکته اساسی برای افزایش جذب کاربران و افزایش فالور را بررسی کردیم در ادامه 5 نکته دیگر را با هم بررسی خواهیم کرد
9.توجه به رویداد های سنتی و فرهنگی
هر ساله چندین رویداد در کشور ها و فرهنگهای مختلف برگزار می شود بهعنوان مثال یلدا و عید نوروز از رویدادهای پرطرفدار سنتی در فرهنگ ایرانی هستند.
کاربران در زمان این رویدادهای سنتی، محتوای بیشماری را در شبکههای اجتماعی ممخصوصا اینستگرام منتشر میکنند و بهنوعی فعالیتشان افزایش خواهد داشت. در نتیجه کاربران بیشتری در دسترس برندها هستند. در نهایت این برند است که باید محتوای اختصاصی خود را با شخصیسازی و طراحی مناسب با آن رویداد، منتشر کرده و از درگیری شدن فالور ها با محتوا، استفاده کند.
10 - استفاده از متخصصین شبکه ها اجتماعی
این اقدام بیشتر توسط برندهای بزرگ انجام میشود و بهنوعی استفاده از تخصص افراد پیشگام در این صنعت است. روش کار به این صورت است که برای مدتی مشخص، مدیریت یکی از کانالهای برند مانند اینستگرام به فردی کاربلد و شناخته شده در صنعت مورد فعالیت سپرده میشود و او محتوا را با سلیقه خود در شبکههای اجتماعی منتشر میکند. این کار علاوه بر نشان دادن ارتباط عمیق برند با اینفلوئنسرهای صنعت مورد فعالیت، برای مخاطبان نیز جذابیت خواهد داشت و از تکراری شدن محتوا در شبکههای اجتماعی جلوگیری میکند.
12 - انتشار مصاحبه با فالورها و خرید فالور ایرانی
گاها در شبکه های اجتماعی موضوع خاصی ترند می شود مانند یک حداثه شیرین یا تلخ که در فضاهایی مثل اینستگرام یا تلگرام به پربازدید ترین مطلب ماه بدل می شود.شما می توانید محتوا اختصاصی برای این موضوعات تهیه کرده و نسبت به این موضوعات بی تفاوت نباشید. همیشه پیگیر این موضوعات باشید و از ترندها و هشتگ های مناسب برای نشان دادن فعالیت خود استفاده کنید.