نه روش برای جذب فالور هدفمند و معروفیت در اینستاگرام
اینستاگرام به تازگی به یکی از بهتررین ابزار ها برای جذب کاربر و افزایش معروفیت افراد تبدیل شده است چرا که دارای بیش از ده میلیون فالور ایرانی فعال می باشد .در این مقاله نه نکته اساسی که با با ان درامد خود را چند برابر خواهید کرد را خلاصه کرده ایم.
افزایش فالوور در اینستاگرام هنر است ، در این مقاله چگونگی آن را بیاموزید
اساسی ترین نکته درباره افزایش فالور اینستگرام نگه داشتن کاربر در پیج و داشتن فالور متعهد است.پس محتوا های تولید شده باید قبل از همه چیز جذاب و کاربر پسند باشند
1.شرکت در پست ها دیگران
اینستاگرام صرفا برای پست گذاشتن نیست بلکه شما باید در پستهای بقیه هم نظر بدهید و در گسترش کار آنها مشارکت کنید.
یکی از همین راهها استفاده از هشتگها بود. این ترفند شما را با کاربرانی تابحال ندیدهاید، مرتبط میکند. لایک کردن و کامنت گذاشتن زیر پستها شما را با جامعهی بزرگتری آشنا میکند در نتیجه افزایش فالور ها شما افزایش می یابد. به علاوه قرار دادن تصاویر و کپشنهای مربوط به رویدادهای مختلف شما را بیش از پیش با جامعهی افراد در اینستاگرام آشنا خواهد کرد.
۲–زمان بندی مناسب
صرفا پست گذاشتن زیاد منجر به افزایش بازدید و لایک نمی شود.طبق گزارش ها رسیده اغلب برند ها روزی یک و نیم بار پست ارسال می کنند و حتی پست پست سر هم منجر به کاهش لایک می شود چرا که هیچکس حوصله لایک کردن چند محتوا پست سر هم و مرتبط را ندارد.به هر حال تعداد پستهایی که ارسال میکنید رابطهی مستقیم با افزایش آمار فالوور ندارد. ولی زمانبندی که دست خودتان هست باید بهینه شود. باید امار انلاین بودن فالور ها صفحه خود را داشتنه باشید
به هر حال اگر روزی نتوانستید پستی بفرستید، به این دلیل نیست که دیگر برندتان پیشرفت نخواهد کرد. با ارسال یک پست در روز شروع کنید. کم کم تعداد پست ها در یک روز اندکی بیشتر کنید تا ببینید میزان بهینه چند پست در روز است. بسته به ظرفیت فالورهای شما دارد.
۳– تصاویری متانسب با برند شما
تم اختصاصی خود را داشته باشید و ان را در تمام پست ها حفظ کنید.تم تصاویر و کمپانی شما الزاماً باید در یک سو باشند. به طوری که هر وقت کسی پستی از شما دید، بی درنگ بگوید، این پست متعلق به فلان برند است.
برای نمونه شرکت استارباکس را در نظر بگیرید. شعارش کمپانیاش اینست: الهام بخشیدن و تغذیه روح انسان: یک فرد، یک فنجان و یک همنشین خوب. همیشه پست ها الهام بخش گرما و ارامش می باشند بجای ارسال پستهای خشک و بدون روح از لیوانهای قهوه و یا نردبان کردن پستشان در اینستاگرام، داستان های جدیدی را به نمایش میگذارند.
4.بهینه سازی پروفایل
بیو صفحه در دسترس ترین مکان برای ارتباط با کاربر می باشد پس همیشه لینکی برای دسترسی به وبسایتتان در انی قسمت قرار دهید و حتی می توانید یک صفحه فرود اختصاصی برای این بخش تهیه نمائید.
از لوگو و تگ تصویری در هر پست استفاده فرمائید.
اگر دفتر یا نمایندگی دارید حتما از امکان لوکیشین اینستاگرام استفاده کنید.
برای خودتان یک هشتگ منحصر به فرد خلق کنید مثلا #اسنپیا
5.کیفیت را به کمیت ترجیح دهید.
در اولین فرصت عکسهایی که قبلا اپلود شده و احساس می کنید به برند شما نا مربوط می باشد را حذف کنید.تنها بهترین عکسها را نگه دارید. هیچکس حوصله دیدن هزاران عکس که ربطی هم به هم ندارن را نداره
می توانید از ابزار ها امکان تجاری اینستگرام استفاده کرده ویو ها و لایک های پست ها را انلیز کرده و فالورها پیج خود را بیشتر بشناسید
اگر در ارسال پستها و تصاویر پشتکار و تداوم داشته باشید، شانس گرفتن فالوور افزایش خواهد یافت.
7.فالور باشید
بزرگترین برند هم شاید نتواند از زیر بار فالو بک ندادن در برود.می توانید از قسمت جستجو اینستگرام استفاده کرده و شرکتهایی که همسو با ان ها هستید را فالو کنید. مثلا اگر کسب و کاری مربوط به غذا دارید می توانید رستوران های بزرگ شهر را فالو کنید.
8.کپشن قدرتمند
مسلم است که اولین ابزار برای ارتباط با کاربر در اینستگرام تصویر است ولی نمی توان قدرت کپسن هم دست کم گرفت.می توانید از داستان سرایی ها مختلف در کپسن استفاده کنید و متن ها خلاقانه برای هر پست باعث افزایش ویو و لایک پست مورد نظر خواهد شد.نظر خواهی از کاربر برای کپسن هم می تواند راه موثر برای افزایش بازدهی پیج اینستگرامتان باشد.
9.از ابزار ها کمکی استفاده کنید.
درست است که استفاده از خود برنامه اینستاگرام به تنهایی میتواند، نیاز شما را برطرف کند و زحمات شما را به ثمر برساند، ولی استفاده از ابزارهای کمکی همیشه موثر خواهد بود. این ابزارها میتوانند در زمان شما صرفهجویی کرده و آمار دقیقتری از اوضاع بازدید پستها به شما بدهند.
منبع: behidea